FAQ - Usein kysytyt kysymykset

Tilauksista:

Voinko varata tuotteen nettisivuilta, ja tulla sovittamaan sitä myymälässä?

- KYLLÄ! Voit tarkistaa tuotteen saatavuuden, ja tuote tulee nimelläsi myymälään varaukseen, kun olet vahvistanut tilauksen. Varatuilla tuotteilla ei ole ostopakkoa. Tuotteet voi sovittaa ennen ostopäätöksen tekemistä.

Palvelemme:
Maanantaista perjantaihin 11-18
Lauantaisin 10-15

Minulla on Moda-kortti tai Jim&Jill-klubikortti. Kertyykö ostohyvitykset?

-Kyllä. Jos maksat netissä, laita lisätiedot kenttään Moda-kortin numero niin lisäämme ostot tilillesi. Jos käyt noutamassa ostoksesi myymälästä, korttia voi näyttää kassalla normaalisti.

Tein tilauksen, mutta tilausvahvistusta ei tullut.

- Onko sähköpostisi ohjannut viestin roskapostiin? Jos ei löydy sieltäkään niin ota yhteyttä.

Palautuksesta:

Olen tilannut netistä tuotteen kotiini, mutta haluaisin palauttaa/vaihtaa tuotteen, voinko tuoda sen myymälään?

- Kyllä, ota mukaan tuotteet ja niiden mukana tullut lähetyslista. Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, kun tuote on käyttämätön ja siinä on laput paikallaan.

Miten teen reklamaation?

- Jos olet ostanut meiltä tuotteen ja koet, että tuotteessa on vikaa, voit tehdä siitä reklamaation.

Lähetä meille tilausnumerosi sekä kuvaus viasta ja siitä, miten se tapahtui. Liitä mukaan muutama kuva tuoteviasta sekä koko tuotteesta.

Käsittelemme reklamaation niin pian kuin mahdollista ja palaamme asiaan ratkaisun kanssa.

Toimituksista:

Mitä toimitusmahdollisuuksia on käytettävissä?

Toimitamme tuotteita koko Suomeen. Toimituskulut alkaen 5,90€, lopulliset toimikulut näkyvät tilausvaiheessa. Yli 100€ tilaukset ilman postikuluja.

Toimitamme tuotteita myös K-Citymarket kajaanin Pakettiautomaattiin Lähilokerona . Hinta palvelulle 2,90€. Yli 100€ tilaukset ilman lisämaksua.

Varaus ja nouto myymälästä:

Voit noutaa valmiiksi pakatut tuotteet myymälästä tai myymälän ovelta. Maksutapoina käy käteinen ja yleisimmät maksukortit.

Kun valitset maksutavaksi ”maksu myymälässä”, pidämme tuotteita varattuna 2-vuorokautta noutoilmoituksen lähettämisestä. Sen jälkeen tuotteet palautetaan takaisin myyntiin. Ota yhteys myymälään, jos haluat jatkaa varausaikaa.

Tavoitat meidät numerosta 040 843 9359, sähköpostilla verkkokauppa@jilli.fi tai somessa @jimjillkajaani

Maksamisesta:

Mitä maksutapoja teille käy?

- Käytössämme on Checkout Finland oy:n maksupalvelut. Tässä linkki maksuehtoihin
Valitessasi toimitustavaksi nouto myymälässä voi maksaa tilauksesi noudon yhteydessä. Käytössä silloin yleisimmät luottokortit ja käteismaksu.

Tuotehaku

Suosituimmat haut

Ostoskorisi on tyhjä

Oma tili

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit